Wednesday, June 3, 2009

chronicle of 13....cerita fantasi 13 hero remaja.....

sipnopsis crita nya bgini...
13 org remaja ini....iaitu....Zah(Bos), Roll(Black Head),Nim(RXZ),Noz(Go-Back),Eri (Clown),Zed(Rooney Wannabe), Jepp(Pee), Nakin(then-Held-Mate), Ned(Rhyno), Ruff (Guava),Camp(Car-They), Miz(Sold the ring),dan One (Allien) ialah rmja yg ska brlwn....mereka ni lbih kurang mcm street fighter ar...tpi depa tk lwn kt street...tpi lwn kt skulah...ada power2....ada skill2 trsndri...dn ada kesah msing2....mrka bkn nya hero yg ingin slmat kn dunia dri org jahat la apa la...tpi...brlwn ntuk brglar "Head of All The Gang"....bkn gangstar ye tuan2 n puan2...
mrka stu geng...nma geng dpa "Thirteen" @ "13"...skulah dpa nih kra skulah pling truk arh...ari2 ada fight...klu bkn pljar2 sndri yg gduh...msti ada challenge dri skulah laen...jdi "13" ni slah stu geng dlm skulah dpa yg slalu lwn ngn geng dlm skulah @ skulah luaq...kdang2 fight solo...cntoh...Bos lwn ngn Toy dri Geng Shining Black dri skulah sma...@ Roll lwn Pendz dri Hatred Heart dri skulah luaq....
fight2 yg mnarik n kesah2 hero2 msing2...n power2 yg smpoi2....PERH!! KLU LA ADA crita mcm tuh...tk kesah la komik ka...anime ka...cartoon mlysia buat ka...msti gmpak...bgi aku ar..aku yg reka crita ni...crita dia ada ar..tpi tk ckup la kn...nk kna tgk gmbar sma...baaaaaaaaaca ja...mcm study la plak...huuhu...klu la aku rti lukis...laaaaaaaaama dah aku buat...dh jual pa ka...hohoho...
tq 4 ur attension...dun mrah2 if aku waste msa u all...hohoho...BAHASA ROJAK...k...tq n terima kasih!!!
PEACE YO! crita ni brtajuk...
CHRONICLE OF 13.....skian...hohoho...:)

No comments: